Όσο κι αν προσπαθείς,
δε γυρίζεις το χρόνο...
Προϊόντα
μιας ακόρεστης τάσης για καταγραφή των εφηβικών παροξυσμών και των ανεξάντλητων
σχολικών αστείων και ακροτήτων και ταυτόχρονης ανεπιτυχούς προσπάθειας
μίμησης των πρώιμων μουσικών προτύπων των μελών του συγκροτήματος, τα
(προ)ιστορικά δημιουργήματα των Κόρε. Ύδρο., που αναπαρήχθησαν σε μερικές
δεκάδες αντίτυπα και κυκλοφόρησαν από χέρι σε χέρι έναντι αντιτίμου
κόστους, αποτελούν σπάνια μνημεία καταγεγραμμένης μουσικής (ή, αν προτιμάτε,
παρα-μουσικής) και λόγου (ή, αν προτιμάτε, παρα-λόγου) παρηγμένων με
τα πενιχρότερα των μέσων και ηχογραφημένων με κυριολεκτικά ανύπαρκτο
στουντιακό εξοπλισμό, που παρόλα αυτά δεν δίστασαν να τεθούν στην κρίση
κοινού και κριτικών, και μάλιστα σε μορφή ολοκληρωμένων «δισκογραφικών
δουλειών» (ο χαρακτηρισμός "demo" ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε, ως μειωτικός,
από τα μέλη του συγκροτήματος) συνοδευόμενων από χειροποίητα, ως επί
το πλείστον, artworks.
Σε μια πεισματικά αθεράπευτη συμπόρευση αδιάλλακτων τάσεων για διαφοροποίηση
και πρωτοτυπία, οργιώδη φιλοπαιγμοσύνη και ανεξέλεγκτη αυτοκαταστροφή,
προκλητική καυστικότητα και ασύστολη αυταρέσκεια με σπάνια για τα
ελληνικά underground χρονικά αυθόρμητη «καλλιτεχνική» συνέπεια και παραγωγικότητα,
τα υμνητικά της αιώνιας ανωριμότητας ναρκισσιστικά σπιτικά ανο(η)σιουργήματα
της πρώτης περιόδου των Κόρε. Ύδρο., απωθούνται σε κάθε άκουσμα και
από τις πιο «ακραίες» ταμπέλες κατηγοριοποίησης της σύγχρονης "pop"
μουσικής.
[Η μερικώς διαφοροποιημένη
σημερινή σύνθεση αλλά και η χασματική καλλιτεχνική διάσταση από την
παραγωγή της πρώτης περιόδου σε καμιά περίπτωση δεν στάθηκαν αιτίες ικανές
να οδηγήσουν σε σκέψεις εγκατάλειψης του αρχικού ονόματος του συγκροτήματος,
καθώς η κινητήρια φιλοσοφία παραμένει -τηρουμένων των (ηλικιακών κατά
βάση) αναλογιών- η ίδια με αυτήν του παρελθόντος, οι δεσμοί με το οποίο
ως απαραίτητη αρχή για κάτι ουτοπικά «αποφασισμένο» να γίνει μεγάλο από το τίποτα
αλλά και ως συνειδητοποιημένη αυτο-επιρροή είναι ορατοί από τους στενούς παρατηρητές
σχεδόν σε κάθε σημερινή δραστηριότητα των Κόρε. Ύδρο.]
Δι(σ)κογραφία
Η πρώτη περίοδος των
Κόρε. Ύδρο. υπήρξε επίσης ιδιαίτερα παραγωγική σε «σπιτικό» βιντεογραφικό
υλικό, αναλογικά με τον μεγάλο όγκο των ηχογραφημάτων της ίδιας περιόδου.
Προϊόντα σκληροπυρηνικής cult αισθητικής αποκλειστικά υπαγορευμένα από
συνδυασμό ανένδοτης pop κουλτούρας και ανεξάντλητης διάθεσης για παιχνίδι,
τα δεκαέξι (16) «κλίο-μπλι-κλιτς» της πρώτης περιόδου βλέπουν για πρώτη
φορά το φως της δημοσιότητας.
Βιντεογραφία
Φωτογραφικό
άλμπουμ
Οι Κόρε. Ύδρο. της πρώτης περιόδου πραγματοποίησαν
μία και μοναδική επίσημη ζωντανή εμφάνιση, που όμως ήταν αρκετή για
να σημαδέψει εφΆ όρου ζωής όσους την παρακολούθησαν. Ο ορκισμένος φίλος
και οπαδός του συγκροτήματος (μόνο κατά τη συγκεκριμένη περίοδο), μουσικοκριτικός
εξειδικευμένος στην «ακηδεμόνευτη δισκογραφία»,
Terence Flipp, είχε γράψει τότε:
Live
[σύνδεση με έκδοση 2000 του site]
|