Αρχείον νέων (326):

Συντακτική ομάδα: Χυδαίοι Φρουροί (Αρμαγεδδών Μπογδάνος, Ασμοδαίος Σουέρεφ, Βενιαμίν Δραζίνος, ...Εμελάτ Μαντζάρου-Καποδίστρια, Αγερσικόμη Λούβρου-Στραβοράβδη, Ελισάβετ (Λίζυ) Παολινέλι-Κογεβίνα, Κάρολοι Ρωχάμετ-Παππά)
Αρχισυνταξία: Χτουλού Ιωακειμίδης
Συντονισμός: παπα-Χρήστος Χυδαίος, παπα-Μακάριος Γιατρής
Εξωτερικοί συνεργάτες: Εωσφόριος Βάντσικ, παπα-Μιχάλης
αρχιδιάκονος: Επιφάνιος Μεντρέγια

[...]
: σχόλια αρχισυντάκτη

Όλες οι εξελίξεις γύρω από το συγκρότημα

Μάιος 2006

Στο τελικό στάδιο το video του «Τώρα που δεν Έχω Κανέναν»
(25.05.2006)
Στο τελικό στάδιο του editing βρίσκεται η μεγαλύτερη -μέχρι την επόμενη- βιντεογραφική παραγωγή στην ιστορία των Κόρε. Ύδρο., κόστους 46.5 ευρώ.
Το σκηνοθετημένο από τον μπασίστα του συγκροτήματος Παναγιώτη Διαμάντη δεύτερο video-clip για τη Φτηνή Ποπ για την Ελίτ, που συνοδεύει το απόλυτο καλοκαιρινό τραγούδι «Τώρα που δεν Έχω Κανέναν» με τη φιλοδοξία να επαναλάβει (γιατί όχι και να ξεπεράσει) την ανόρπιστη [κερκ.] τηλεοπτική επιτυχία του «Όχι πια Έρωτες» αλλά και να εξασφαλίσει στον Αλέξη Αποστολίδη μια υποψηφιότητα στα MAD Video Music Awards '07, στην κατηγορία «Πιο Καλοντυμένος Καλλιτέχνης σε Video Clip», αποτελείται από δύο μέρη, εκ των οποίων:
- το πρώτο, γυρισμένο σε μυστική τοποθεσία στην κορυφή κεντρικού λόφου της πόλης της Κέρκυρας που είχαν καταλάβει οι Κερκυραίοι δημοκρατικοί κατά τον εμφύλιο του καλοκαιριού του 427 π.Χ. (στον ίδιο λόφο είχε γυριστεί και το πρώτο «clio-bli-clit» των Κόρε. Ύδρο., τον Οκτώβριο του 1994 μ.Χ.), παρουσιάζει για πρώτη φορά από την αποκηρυγμένη εποχή τα μέλη του συγκροτήματος να υποδύονται ρόλους σε ένα ρεσιτάλ φτηνής (λόγω χαμηλού budget κυρίως) υποκριτικής σε μια υποτιθέμενη υπόθεση της κακιάς ώρας (λόγω της τραγικότητάς της κυρίως). [Χαρακτηριστικό είναι ότι για την εξεύρεση τοποθεσίας για την πραγματοποίηση των γυρισμάτων του α΄ μέρους «ενοχλήθηκε» σχεδόν όλη η εκπεσούσα μπουρζουαζία της Κέρκυρας και οι φέροντες το έμβλημα του ευρώ στην κόρη του ματιού περιβαλλοντικά και πολιτιστικά ανάλγητοι διαχειριστές της ακίνητης περιουσίας της, μέχρι που -χτυπώντας τυχαία μια πόρτα της πολεοδομίας του Δήμου Κερκυραίων που ανάβλυζε κουλτούρα- πέσαμε πάνω στον πολύ κο Σπύρο Μισθό και τα πράγματα πήραν τη «φυσιολογική» οδό της κατόπιν αδείας παραβίασης ενός συρματοπλέγματος.]
- το δεύτερο, γυρισμένο πρώτο χρονικά (12 Απριλίου) στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Κέρκυρας μετά από ευγενική τρίωρη παραχώρηση (παρά το φορτωμένο πρόγραμμα του θεάτρου το συγκεκριμένο διάστημα) του Δ/ντή του [προς Θεού, όχι για τους Κόρε. Ύδρο., «μόνο για το Γιάννη και το γιο του»], παρουσιάζει το συγκρότημα να ερμηνεύει «ζωντανά» το αντίστοιχο μέρος του κομματιού. [Να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο γύρισμα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν από το βιντεογραφικό επιτελείο της Ανούσιας Έντασης 2,5 κάμερες, πλήρης φωτισμός (με ευχαριστίες στο φωτιστή του Δημοτικού Θεάτρου και πατέρα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου σε καλλιτεχνικό ριάλιτι, Ανδρέα Βενετσιάνο) και πούρδα (με ευχαριστίες στη Μαργαρίτα).]
Η παραγωγή-γολγοθάς, που απασχολεί το συγκρότημα από τις αρχές Απριλίου, ανήκει εξ' ολοκλήρου στην Ανούσια Ένταση, δηλαδή στο συγκρότημα, χωρίς την παραμικρή οικονομική συμβολή από εξωτερικό παράγοντα ή εταιρεία, αλλά με τη φιλική ανυπολόγιστης αξίας συνεισφορά της ελίτ των Κερκυραίων εικονοληπτών, Μανόλη Λίβερη και Θεόδωρου Λάκη.
Στις τηλεοπτικές (ελπίζουμε) οθόνες σας σύντομα (ελπίζουμε).

[Περισσότερες παρασκηνιακές λεπτομέρειες αμέσως μετά την πρώτη προβολή.]

Διαβάστε επίσης:
Ένα διαμάντι στους Κόρε. Ύδρο. [+ σφήνα για την πορεία των γυρισμάτων του «Τώρα που δεν Έχω Κανέναν»] (20.04.2006)
«Όχι πια Έρωτες»: εν αναμονή της τηλεοπτικής πρεμιέρας [αναδρομικό νέο για την ολοκλήρωση της παραγωγής του νέου video-clip των Κόρε. Ύδρο.]
(20.02.2006)